Zákaz prodeje tabákových výrobků, kuřáckých pomůcek a bylinných výrobků určených ke kouření osobám mladším 18 let
Základní ustanovení
Čl. I. Předmět kupní smlouvy
Čl. II. Objednávání
Čl. III. Práva a povinnosti smluvních stran při objednání a dodání zboží
Čl. IV. Cena, platební podmínky
Čl. V. Expediční a dodací lhůty
- doručení během 1 pracovního dne od expedice, a to do 18:00 hodin
- online možnost sledování zásilky na webu www.ceskaposta.cz
- SMS avízo od dopravce na uvedený kontaktní telefon
- přepravované zboží je automaticky pojištěno
- doručení na Vaši adresu následující pracovní den od expedice, a to mezi 8:00 a 17:00 hodinou
- den před samotným doručením vašeho zboží obdržíte SMS nebo email s informací o termínu doručení, číslem zásilky a výší doběrečného (pokud se jedná o dobírkovou zásilku)
- přepravované zboží je automaticky pojištěno do 50 000 Kč
- online možnost sledování aktuálního stavu procesu přepravy vaší zásilky
- v den doručení vás kurýr bude informovat o případných změnách nebo s upřesněním času doručení zásilky
- doručení během 1 pracovního dne od expedice na zvolené odběrné místo
- online možnost sledování zásilky
- SMS a emailové avízo od dopravce
- přepravované zboží je automaticky pojištěno
- Zboží bude doručeno na Vaši adresu společností GEIS (alternativně poštou). Za mezinárodní objednávku včetně Slovenska je nutno vždy zaplatit předem převodem na účet nebo platební kartou. Balné svým zákazníkům neúčtujeme, k ceně zboží tak připočteme pouze cenu dopravy.
- Cena dopravy na Slovensko činí 169 Kč vč. DPH (balíková služba GEIS během 1-2 dnů od expedice).
- Cena dopravy do ostatních zemí se liší v závislosti na váze zásilky a cílové zemi.
Čl. VI. Poštovné a balné v ČR
Přepravce | Cena poštovného |
Česká pošta - Balík do ruky | 119,- |
GEIS kurýr | 89,- |
Zásilkovna | 69,- |
Čl. VII. Výhrada vlastnictví
Čl. VIII. Záruka, reklamace vad
Čl. IX. Přechod nebezpečí
Čl. X. Informace poskytované spotřebiteli na základě občanského zákoníku
Čl. XI. Slevy, dárkové progamy, věrnostní programy a mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
V případě, že dojde mezi prodávajícím a kupujícím ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může kupující podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát - oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz
Kupující může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr/.“
Kupující na sebe přebírá nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
Čl. XII. Velkoobchod
Kupující podnikatel může prodávajícího požádat o velkoobchodní spolupráci za účelem velkoobchodního nákupu zboží pro účely pohostinství nebo dalšího prodeje. Velkoobchodní spolupráci upravují dodatečné velkoobchodní podmínky, které jsou kupujícímu podnikateli prodávajícím sděleny při velkoobchodní registraci. Prodávající si vyhrazuje právo velkoobchodní spolupráci nenavázat nebo velkoobchodní spolupráci ukončit, a to zcela dle svého uvážení.